Boodschap van algemeen nut

hier kan je terecht over alle ritten van Swolland Samen Op Pad
Plaats reactie
Ruud Woudstra
Klepper 2006

Boodschap van algemeen nut

Bericht door Ruud Woudstra »

Hallo Swollanders,

Nu Nederland zich ook aansluit bij de landen waar de Coronavirus regels van toepassing zijn, en de NTFU en Swolland hebben aangegeven dat alle activiteiten vanuit de club nu stilliggen even een aanvullend bericht. :!: :!: :!:

We hebben ook SSOP, dit is een tak van leden voor leden, waarbij een ieder zijn/haar eigen verantwoordelijkheid in acht neemt. Dit staat dus geheel los van de clubregels mbt individueel fietsen. De SSOP app wordt gebruikt om informatie met elkaar te delen over de komende tochten. De meeste reguliere rijders zitten ook op deze app. Zolang er geen Lockdown voor NL geldt zullen we dus tochten blijven rijden. Hierbij is een ieder gehouden aan de regels zoals die gelden voor het Coronavirus. Houd je hier dan ook aan. Maar ben je fit en heb je geen onderliggende problemen of verkoudheid, kom dan gewoon lekker buiten fietsen. We pauzeren in de openlucht. 8) 8)

Waarom dan toch melding maken van een tocht in deze tijden op de website?? Heel simpel om de track te kunnen delen met de leden die mee willen rijden of deze willen opslaan voor betere tijden. Een aantal lukt het niet om de track via Whatsapp geladen te krijgen in de GPS.

Blijf fit en sluit aan.

Grt, Ruud.
Fiets vandaag, morgen kan er veel tegenwind zijn........

harm rekers
Lid

Re: Boodschap van algemeen nut

Bericht door harm rekers »

Dus ik kan ook meefietsen, zonder het dragen van een fietshelm ?

Toon

Bericht door Toon »

Harm,
Het blijft altijd de vraag of dat verstandig is maar een tussenafstand van minimaal twee meter is sowieso wenselijk.
Zelf denk ik in dit geval: "No helmet, No brains" en omgekeerd kan ook: "No brains, No helmet"!!!

harm rekers
Lid

Bericht door harm rekers »

De regel van Swolland is,dat het dragen van een fietshelm tijdens clubritten verplicht is. En SSOP is ook een clubrit, en moet zich dus ook houden aan de clubregels. En omdat dat men toch graag SSOP wil blijven fietsen ( ondanks de coronacrisis ), gelden de clubregels ineens niet meer ?

Daarom vindt ik het ongepast, dat er op de klepsite opgeroepen word tot het fietsen in groepsverband, terwijl de club alle ritten en tochten i.v.m. de coronacrisis heeft gecanceld.

Vandaar mijn opmerking over de fietshelm.

Ruud Woudstra
Klepper 2006

Bericht door Ruud Woudstra »

@Harm,

Je moet het gehele stuk wel goed lezen. Het gaat er alleen om een track van een rit te kunnen delen met de andere fietsers. :!: :!: :!:

Dan kan een ieder voor zich besluiten om te gaan fietsen in welk verband dan ook, heeft verder niets te maken met de regels binnen de club die worden gewoon nageleefd.

En als er iemand is die zich niet aan de regels wil houden, kijk in de spiegel.

Verder wil ik deze discussie sluiten, voegt niets toe.

Grt, Ruud.
Fiets vandaag, morgen kan er veel tegenwind zijn........

Plaats reactie