zal ik lid worden??

Hier kunnen nieuwe gebruikers zich voorstellen.
Niet verplicht maar wel zo netjes en ook zo gemakkelijk.
meelanouk

zal ik lid worden??

Bericht door meelanouk » zo mar 06, 2011 10:37 am

Hallo allemaal!

Ik ben Anouk de Vries, 26 jaar, woonachtig in Zwolle Zuid samen met mijn lovely little rabbit haha
In 2009 voor het eerst meegedaan met fitsfit in het najaar en september 2010 deze cursus nog een keer herhaald.
Erg leuk! Een 3e x fietsfit hoeft van mij niet, maar een vast cluppie om mee te fietsen zou wel leuk zijn.
Dus... wie o wie gaat er mee fietsen? ik hoopte op vandaag, tis zulk lekker weer! maar tot nu toe nog geen reacties op mijn bericht onder 'zondag'. Verder heb ik bij ATB tochten een bericht geplaatst over de Eerbeekse tocht op 13 maart, volgende week zondag...

Wie gaat er mee en haalt mij over lid te worden van Swolland? Tot nu toe lukt het me namelijk nog niet erg om 'binnen' te komen.

Ik hoop van iemand te horen

Groeten,

Anouk

Ruud Woudstra
Klepper 2006

Re: zal ik lid worden??

Bericht door Ruud Woudstra » zo mar 06, 2011 12:22 pm

Hoi Anouk,

Gewoon lid worden en gaan genieten van het fietsen, ATB of Race maakt niet uit. Er zijn genoeg leden die er elke week op uit trekken en ergens gaan fietsen, staat allemaal op de klepsite. :D :D

Je noemt je bericht onder het kopje zondag, nou daar zie ik niets staan, dus vermoed ik dat er daat iets fout is gegaan. :shock: :shock:

Nu het wegseizoen weer is begonnen zullen er velen overstappen van de ATB naar de wegfiets, maar we hebben ook de ATB afdeling en die fietsen gewoon het hele jaar door.

Dus wees welkom en geef je op als lid. :idea: :idea:

Groeten,

Ruud.
Fiets vandaag, morgen kan er veel tegenwind zijn........

Hans van Heerde

Bericht door Hans van Heerde » zo mar 06, 2011 9:03 pm

hallo Anouk,

tuurlijk wordt jij gewoon lid :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dan hebben we nog meer contact en weet je wat er de komende weken staat te gebeuren. 8) 8) 8)
Alles gaat natuurlijk niet over de mail, stel je voor zeg :roll: :roll:
Dusssssssssssss, gewoon lekker lid worden en lekker fietsen.
Als ik je nog moet overtuigen, of je konijn :D , dan mag je me altijd bellen.

groetjes,

Hans

Henk Gerrits
kader

Bericht door Henk Gerrits » ma mar 07, 2011 8:45 pm

Hallo Anouk,

Als het je niet lukt om binnen te komen moet je zelf eerst de deur open :oops: doen en over de drempel stappen. :twisted:
Tuurlijk ga je niet voor een 3e keer naar fietsfit maar :arrow: :arrow: :arrow: sluit je je aan bij de ATB ers van Swolland.
Mail me je adres even en ik stuur je een infogids met aanmeldingsformulier.

Groet,

Henk
ledenadministratie@swolland.nl

Gerjan vdW

Bericht door Gerjan vdW » wo mar 09, 2011 11:15 pm

Hoi,

Zaterdag gaat ze als het goed is al mee naar Havelte, en aangezien wij een hele leuk fanatiek ATB club(je) zijn :wink: :wink: zullen we haar wel even proberen over te halen!

...beetje missiewerk tijdens het fietsen voor een goed doel...

Groet,
Gerjan

meelanouk

Re: zal ik lid worden?? JAAAA ik ben lid!

Bericht door meelanouk » ma jan 09, 2012 11:25 pm

Heyhey Ruud, Gerjan, Hans, Henk en de rest

wat super leuk al jullie berichten te lezen van.... VORIG JAAR maart.... aiiiii
hahaha
wat een kneus ben ik op klepsite gebied zeg. En dan ben ik nog wel de jongste van de club volgens mij.

Maar goed, ik ben inmiddels lid hoor! En benieuwd of het plaatsen van dit bericht wel gaat lukken en ook daadwerkelijk een melding bij jullie geeft dat ik eieieieieiendelijk op al jullie enthousiaste en overtuigende antwoorden heb gereageerd.

Ik was van plan afgelopen zaterdag te fietsen maar de storm heeft me tegengehouden... ZWAK he? haha
Komende twee zaterdagen heb ik tenniscompetitie dus wordt ook lastig.
Wordt er nog op zondag gefietst??

Anders wordt het 28 januari de Lemelerberg en/of 5 febr de tocht in Duitsland.

Groet!

Anouk

meelanouk

AHA

Bericht door meelanouk » ma jan 09, 2012 11:26 pm

AHA ik zie nu dat ik aan moet vinken dat ik op de hoogte gehouden wil worden van nieuw geplaatste reacties op dit onderwerp... vandaaaaar ..... :?

Iris
Lid
Contacteer:

Bericht door Iris » vr jan 13, 2012 10:28 am

Je kunt je daarnaast ook aansluiten bij de http://www.swolland.nl/forum3/viewforum.php?f=34, daar zitten minsten zoveel MTB'ers als wielrenners.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd! Maar op de racefiets alleen met mooi weer 8)

Plaats reactie