Egbert Dijk

Hier kunnen nieuwe gebruikers zich voorstellen.
Niet verplicht maar wel zo netjes en ook zo gemakkelijk.
dijkh18

Egbert Dijk

Bericht door dijkh18 » di aug 14, 2018 9:49 pm

Beste Swollanders,
Ik wil mij zelf even voorstellen; mijn naam is Egbert Dijk en ik ben op 9 augustus 2018 lid geworden; ik ben 63 jaar oud en woon samen met mijn vrouw in Zwolle-Zuid.
Een aantal jaren terug was hardlopen (max. Halve marathon) mijn hobby; maar door steeds terugkerende blessures (met name achillespees) moest ik hiermee stoppen; aangemoedigd door mijn zoon besloot ik 7 jaar geleden een racefiets aan te schaffen.
Maar samen met zoonlief fietsen is niet ideaal vanwege het grote tempoverschil in fietsen (de jaren gaan tellen😛).
Daarom afgelopen woensdagavond en zaterdagmorgen meegefietst met Swolland en dat is mij heel goed bevallen ook al viel ik wel enigszins uit de toon doordat ik de enige was die niet in clubkleding rondreed (wordt aan gewerkt).
Inmiddels heb ik al kennis gemaakt met een aantal van jullie.

Jaap Lameris
Site Admin
Contacteer:

Re: Egbert Dijk

Bericht door Jaap Lameris » wo aug 15, 2018 12:36 pm

Egbert,

bedankt voor je lidmaatschap en je mooie introductie! Van harte welkom bij Swolland! Dat gevoel van een mismatch in tempo met zoonlief en dat de jaren tellen, klinkt mij bekend in de oren. Gelukkig is Swolland, en met name SSOP, een leuke groep om gezamenlijk en met respect voor ieders capaciteiten te fietsen. Zaak is echter om eventuele beperkingen of probleempjes tijdig aan te geven.
Ik hoop je binnenkort na mijn vakantie te zien. En ieder geval ook op dit forum te zien!
Groet,

Jaap
Webmaster Toerclub Swolland

Plaats reactie