Kennismaking

Hier kunnen nieuwe gebruikers zich voorstellen.
Niet verplicht maar wel zo netjes en ook zo gemakkelijk.
Eddy Jansen

Kennismaking

Bericht door Eddy Jansen » ma jan 14, 2013 9:45 pm

Hallo Swollanders/sters,

Hierbij wil ik ook van de gelegenheid gebruik maken om mijzelf voor te stellen. Mijn naam is Eddy Jansen, 42 jaar oud, getrouwd met Anita en papa van Joann (5) en Sven (2). Samen wonen we op de boerderij in Oldeneel, Zwolle-Zuid. Hier houden mijn ouders nog vee terwijl ik als inkoper actief ben bij Zuidberg in Ens. Ik ben mijn hele leven al sportief bezig geweest, de laatste jaren nog met lopen, fietsen en in de winter ook schaatsen. Lopen lukt vanwege een hardnekkige achilles niet meer dus ik houd het nu bij fietsen ( in de winter MTB terwijl ik in de zomer voornamelijk op de racer fiets ) en in de winter één maal in de week schaatsen.

Vooral fietsen vind ik gezellig om met meerderen te doen dus ben op zoek gegaan naar een cluppie. Via collega Gerrit Lokhorst wat meer over Swolland te weten gekomen en dat klonk goed. Afgelopen december met de virtuele beklimming meegedaan en afgelopen zaterdag met Ruud op pad geweest. De eerste indrukken zijn heel goed dus ik heb er veel zin in.

Groeten en tot ziens tijdens trainingen en/of ritten.

Eddy Jansen

Jaap Lameris
Site Admin
Contacteer:

Re: Kennismaking

Bericht door Jaap Lameris » di jan 15, 2013 12:54 pm

Hallo Eddy,

welkom bij Swolland en bij de klepsite. Bedankt voor je introductie, ik hoop je eens te ontmoeten op een swolland rit of anders mogelijk in de polder wanneer je in de zomer naar je werk zou gaan fietsen. De nieuwe "cote du ramspol" lijkt mij een leuke dagelijkse uitdaging als je naar Ens fietst. Woon zelf in Emmeloord en fietst dagelijks naar Kraggenburg/vollenhove in mijjn velomobiel. Nogmaals veel plezier op de fiets en schroom niet eventuele vragen te stellen of verslag te doen op dit forum.
Groet,

Jaap
Webmaster Toerclub Swolland

Erik Blom
Lid
Contacteer:

Bericht door Erik Blom » wo jan 16, 2013 11:21 pm

Hoi Eddy,

De naam komt me zo bekend voor. Volgens mij moeten we elkaar wel kennen. Ben je ook opgegroeid in Oldeneel? Gevoetbald bij SVI?

In ieder geval ...... Welkom en veel fietsplezier.

Groeten,
Erik Blom

Eddy Jansen

Bericht door Eddy Jansen » vr jan 18, 2013 8:00 pm

Hallo Eric,

Ook jouw naam komt me bekend voor, ik gok Oud Ittersum. Inderdaad heb ik vanaf de C-jeugd bij SVI gevoetbald. Wim Spijkerman was mijn trainer en later Benny van der Vegte. Ik was die hardloper in de achterhoede haha. Mooie tijd. Zo tegen mijn 16e-17e begonnen met fietsen tot mijn 20e denk ik. Toen 15 jaar in het krachthonk gezeten en de laatste jaren daarvan steeds weer meer duursport.

Hoe ben jij "erin gerold" ?? Wanneer fiets je ??

We komen elkaar vast wel tegen.

Groet,

Eddy Jansen

Hans
Lid

Bericht door Hans » za jan 19, 2013 10:43 am

Welkom Eddy,

We hebben vorige week al kennis gemaakt in rondje Lemelerberg. Kon zien dat je niet voor het eerst op de MTB zat :mrgreen: Veel plezier bij de club en tot een volgende keer.
groet
Hans

Eddy Jansen

Bericht door Eddy Jansen » zo jan 20, 2013 7:46 pm

Dag Hans,

Klopt helemaal. De MTB heb ik in het najaar " gescoord " op Marktplaats. Tot nog toe bevalt het me heel goed. Fietsen doe ik natuurlijk al veel langer op de reesfietse.

Vorige week tijdens de rit naar de Lemelerberg had ik het al wat in de botten. De afgelopen week kuchen en snotteren op het werk en dit weekend helemaal plat. Begin nu wat op te krabbelen dus hoop er spoedig weer bij te zijn. Ik dacht nog ( tuurlijk, het was mijn eerste ritje met de club ): Lemelerberg ahh, uurtje of twee en een half. Daar de bikkels even het rondje laten doen en ik met de andere helft aan de koffie..... leer ik die mannen ook wat kennen..... Thuis had ik er bijna 85 op staan hahaha.
Tja, zo leer je ze kennen hé.

Groeten,

Eddy

Plaats reactie