Even voorstellen

Hier kunnen nieuwe gebruikers zich voorstellen.
Niet verplicht maar wel zo netjes en ook zo gemakkelijk.
Ron

Even voorstellen

Bericht door Ron » zo dec 09, 2012 5:33 pm

Hallo allemaal,

Als nieuw lid is het inderdaad wel zo netjes om jezelf voor te stellen.
Ik ben Ron Badenbroek bijna 52 jaar jong, getrouwd, 2 kinderen en wonend in de wijk Westenholte in Zwolle.

In het dagelijks leven werkzaam bij Van Wijhe Verf in Zwolle. Het afgelopen jaar ben ik actief op de Afdeling verkoop normaal op de productie afdeling.

Na een derde operatie aan mijn rechterknie, was het voorbij met hardlopen en volleybal. Even slikken maar gekeken wat dan voor een sport te doen. Ben toen in aanraking gekomen met het mountainbiken. Meegedaan aan het fiets-Fit programma en zodoende de smaak te pakken gekregen. Lid geworden en nu nog gaan meerijden met andere leden en van hun de fijne kneepjes afkijken.

Als het lukt probeer ik zaterdag een tochtje in Hattem, wie weet zie sommige van jullie.

Groet Ron

Jaap Lameris
Site Admin
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Jaap Lameris » zo dec 09, 2012 10:30 pm

Hallo Ron,

welkom bij Swolland.
bedankt voor je introductie. Ik hoop dat we eens elkaar in het bos kunnen ontmoeten of op een avond van de toerclub. Op de website onder het kopje ATB kan je alle informatie vinden over de ATB afdeling en ook hier op de klepsitekan je veel info vinden en ookvragen stellen. Schroom niet om je vragen te stellen of mee te doen met de andere ATB's op een rondje door bos of veld. Natuurlijk ben je ook op de weg welkom bij ons.
Groet,

Jaap
Webmaster Toerclub Swolland

Plaats reactie