Nieuw bij Swolland

Hier kunnen nieuwe gebruikers zich voorstellen.
Niet verplicht maar wel zo netjes en ook zo gemakkelijk.
Bertus

Nieuw bij Swolland

Bericht door Bertus » wo jan 11, 2012 6:18 pm

Sinds deze week mag ik mij verheugen als nieuw lid van toerclub Swolland. Ben een fietser die zowel op de ATB als op de race-fiets vertoefd. Sinds een aantal maanden zijn wij verhuist van Leeuwarden naar Kampen omdat de roots begonnen op te spelen. Wij draaien zo'n 5000 km per jaar onder de smalle bandjes door en mogelijk het er in deze omgeving wel meer zullen worden. Swolland ken ik van de politietochten welke ieder jaar op de eerste woensdag wordt verreden en volgens mij al zo'n 30 jaar. Kan mij de eerste tocht nog goed herinneren met een heel groot peloton over de grote wegen met o.a. Jan Jansen,Barend Servet en Dolle Dries. Verder heb ik de 11stedentocht al zo'n 22 keer gereden en ook dit jaar weer van de partij doch niet op 2e pinksterdag (i.v.m. verkeer regelen) maar ruim een week van te voren met het 11steden bestuur. verder heb ik vele tochten verreden in deze omgeving. In ieder geval kan ik nu wat langer op bed blijven liggen om aan deze toertochten mee te doen. Ik heb vaak alleen gefietst doch dat had te maken met de onregelmatige werktijden wat nu i.v.m. de VUT niet meer van toepassing is. Zodoende zal het nog wel even aanpassen worden in het begin maar dat zal wel groeien in het komende fietsseizoen. Wij gaan er van uit dat dit wel zal lukken. Ben benieuwd of er ook nog wat Kampenaren zitten bij deze club.
mvrg.Bertus

Harry Timmer
Klepper 2004-2005

Re: Nieuw bij Swolland

Bericht door Harry Timmer » wo jan 11, 2012 6:23 pm

Welkom Bertus.

Swolland biedt een Vutter vele mogelijkheden om te fietsen. Gewoon de Klepsite regelmatig lezen en dan een keuze maken.

Tot ziens

Groeten Harry

Stefan Hulsebos

Bericht door Stefan Hulsebos » wo jan 11, 2012 8:25 pm

Hallo Bertus,

Welkom bij de club !

groeten van een blauwvinger :D :wink:

Stefan.

Ruud Woudstra
Klepper 2006

Bericht door Ruud Woudstra » do jan 12, 2012 2:10 pm

Hallo Bertus,

Welkom bij de club, we zien je graag op een van onze vele toertochten aan de start verschijnen.

:!: Tip :!: Maak wel een account aan op de Swolland site, dan kun je namelijk de nieuwe berichten direct zien. Maakt het gebruik van de site erg eenvoudig en een stuk aangenamer.

Groeten,

Ruud.
Fiets vandaag, morgen kan er veel tegenwind zijn........

Jaap Lameris
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Jaap Lameris » do jan 12, 2012 9:50 pm

Ruud Woudstra schreef:Hallo Bertus,

:!: Tip :!: Maak wel een account aan op de Swolland site, dan kun je namelijk de nieuwe berichten direct zien. Maakt het gebruik van de site erg eenvoudig en een stuk aangenamer.

Groeten,

Ruud.
Ruud, ter info, om een bericht te posten moet je al een account hebben gemaakt op de klepsite. En dat heeft Bertus ook gedaan, als je onderaan de pagina bij de statistieken kan zien.
Groet,

Jaap
Webmaster Toerclub Swolland

Iris
Lid
Contacteer:

Bericht door Iris » di jan 17, 2012 3:40 am

Maar een fotootje zou leuk zijn :-).
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd! Maar op de racefiets alleen met mooi weer 8)

Plaats reactie