Nieuw bij Swolland!

Hier kunnen nieuwe gebruikers zich voorstellen.
Niet verplicht maar wel zo netjes en ook zo gemakkelijk.
Christiaan

Nieuw bij Swolland!

Bericht door Christiaan » vr nov 04, 2011 10:40 am

Hallo allemaal,

mijn naam is Christiaan Wever, 30 jaar en woon in de Aa-landen met m'n vriendin, twee kinderen, twee katten (en nog wat goudvissen in de vijver). Afgelopen weken met fiets-fit meegedaan en zodanig in aanraking gekomen met de leden van Swolland. De afgelopen jaren vaak samen met m'n broer gefietst, maar recent was ik alleen aan het fietsen.

Door een drukkere agenda kwam het fietsen er veel minder van dus heb ik me aangemeld voor fiets-fit.
De gezelligheid van de groep is super leuk en de motivatie om te gaan fietsen helemaal terug (!) dus ik heb me maar meteen aangemeld!

Ik heb eigenlijk alleen in de omgeving van Zwolle gefietst en ook wat toertochten (wat is er gebeurd met de toertocht in Zwolle?). Hoop in de toekomst toch echt eens met de fiets naar het buitenland te gaan, wie weet met Swolland :)

In het dagelijks leven ben ik media vormgever bij de gemeente Zwolle en studeer ik deeltijd autotechniek aan de HAN in Arnhem. Deze studie is nu bijna afgerond, in december 2011 begin ik met m'n afstudeerstage bij Bosch Transmission Technology in Tilburg. Daarnaast run ik (op kleine schaal) m'n eigen bedrijfje op het gebied van mediavormgeving.

Tot gauw in het bos!

Jan Casteel
Lid

Re: Nieuw bij Swolland!

Bericht door Jan Casteel » za nov 05, 2011 8:54 pm

Christiaan,
Welkom bij de club :D
Groet Jan

Harry Timmer
Klepper 2004-2005

Bericht door Harry Timmer » za nov 05, 2011 9:50 pm

Hallo Christiaan.

Welkom bij de club waarbij je bijna elke dag wel met medeclubgenoten op pad kunt.

Vandaag nog met SSOP (Swollanders Samen Op Pad) een mooie toertocht van 100 km gereden, gedeeltelijk door de bossen naar Hardenberg met voor de tijd van het jaar geweldig fietsweer 8)

Fiets je zowel op de ATB- als op de racefiets :?: Als ATB'er moet je beslist op 19 november a.s. de Rabo Swolsebostocht, met als startplaats Wapenveld, gaan rijden :wink:

Wat bedoel je met de vraag "wat is er gebeurd met de toertocht in Zwolle?" :?:

Veel fietsplezier bij Swolland.

Groeten Harry

Hans van Heerde

Bericht door Hans van Heerde » zo nov 06, 2011 1:30 pm

Hallo Christiaan,

welkom bij de club, goede keuze en hoop je snel te zien bij een van de trainingen.

groetjes,

Hans

Christiaan

Bericht door Christiaan » zo nov 06, 2011 10:54 pm

Harry Timmer schreef:Hallo Christiaan.

Welkom bij de club waarbij je bijna elke dag wel met medeclubgenoten op pad kunt.

Vandaag nog met SSOP (Swollanders Samen Op Pad) een mooie toertocht van 100 km gereden, gedeeltelijk door de bossen naar Hardenberg met voor de tijd van het jaar geweldig fietsweer 8)

Fiets je zowel op de ATB- als op de racefiets :?: Als ATB'er moet je beslist op 19 november a.s. de Rabo Swolsebostocht, met als startplaats Wapenveld, gaan rijden :wink:

Wat bedoel je met de vraag "wat is er gebeurd met de toertocht in Zwolle?" :?:

Veel fietsplezier bij Swolland.

Groeten Harry
Allen bedankt voor het welkom :)

Ik fiets alleen op de ATB eigenlijk, ook in de zomer. Ms. koop ik ooit nog een racefiets wie weet :)

Er was twee of drie jaar geleden een toertocht in Zwolle. Volgens mij is die toen georganiseerd vanuit Bikestudio ivm de opening van die zaak of zoiets? Was best een leuk ritje bij de Wythmenerplas, Agnietenberg, een stukje bij de golfbaan en een stuk op Westerveld.

Stefan Hulsebos

Bericht door Stefan Hulsebos » ma nov 07, 2011 12:18 pm

Ben toch een beetje jaloers op je vele welkome berichtjes Christiaan :shock:
Toen ik me als nieuw lid voorstelde kreeg ik van de 209 personen die mijn berichtje las, welgeteld 1 reactie....

Maar goed, a.s. vrijdag of zaterdag haal ik mijn zojuist aangeschafte MTB op :D :D
Een Cannondale Trail SL 2.
Zelf nooit aan mountainbiken gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn....

groeten,

Stefan.

Iris
Lid
Contacteer:

Bericht door Iris » wo nov 09, 2011 11:39 pm

Christiaan schreef: Er was twee of drie jaar geleden een toertocht in Zwolle. Volgens mij is die toen georganiseerd vanuit Bikestudio ivm de opening van die zaak of zoiets? Was best een leuk ritje bij de Wythmenerplas, Agnietenberg, een stukje bij de golfbaan en een stuk op Westerveld.
Klopt maar dat was eenmalig. Was wel een hele leuke tocht (en heel mooi weer) - wij hebben daar toen nog met de afdeling Jeugd-ATB aan meegedaan.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd! Maar op de racefiets alleen met mooi weer 8)

Plaats reactie