even voorstellen

Hier kunnen nieuwe gebruikers zich voorstellen.
Niet verplicht maar wel zo netjes en ook zo gemakkelijk.
Jorn

even voorstellen

Bericht door Jorn » ma jun 13, 2011 7:13 am

Mijn naam is Jorn Nieuwenhout en ik ben ex-Fietsfitter. Ik ben lid van Swolland geworden omdat ik graag met de MTB erop uit wil trekken maar te vaak kreeg "ja, dat moeten we een keer doen" als ik voorstelde om te gaan fietsen. Daarom zocht ik een georganiseerde bende die regelmatig met de MTB gaat rijden. En sindsdien rij ik nu eindelijke weer op de MTB.
In het dagelijks leven ben ik leerkracht op een basisschool. Ik woon in Zwolle Zuid met mijn vrouw en 2 katten. In december verwachten we een kleintje erbij.

Mijn MTB heb ik tijdens de Fiets-fit gekocht: een Trek Gary Fisher 29`er. Waarom een 29`er? Omdat ik hem gewoon gaaf vond. Er zijn erg veel voors- en tegens over 29`ers maar ik wil dat zelf ervaren. Tot nu toe bevalt hij me prima!
Groet,
Jorn

Jaap Lameris
Site Admin
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Jaap Lameris » ma jun 13, 2011 10:06 am

Welkom Jorn,

bedankt voor je introductie en ik wens je veel fietsplezier bij Swolland. Goed te zien dat de ATB/MTB groep zo groeit na het Fiets-Fit gebeuren. Schroom niet om op dit forum vragen te stellen of je ervaringen met de 29'er te melden. Hoop je natuurlijk ook te zien op onze veldtochten in Wapenveld. Met zo'n fiets wordt je nu natuurlijk snel herkend :D
Groet,

Jaap
Webmaster Toerclub Swolland

Plaats reactie