11-Stedentocht 2021

Meld hier wanneer je in het weekend buiten Zwolle gaat fietsen aan niet-Swolland tochten. Plaats ook hier de verslagen hierover.
Plaats reactie
Ruud Woudstra
Klepper 2006

11-Stedentocht 2021

Bericht door Ruud Woudstra »

Hallo,

Er gaat dit jaar toch een 11 stedentocht verreden worden als is deze individueel . Er zijn vier Swollanders die een startkaart hebben maar het is natuurlijk ook mogelijk om je hierbij aan te sluiten om de tocht ook eens te rijden.

Datum waarop dit kan is van 7-7 tot 5-9. Starttijd vanaf 0500 uur, eindtijd 2400 uur.

De datum waarop we de tocht gaan rijden zal in onderling overleg worden bepaald. Afstand is 235 km. En uiteraard met mooi weer nu we het zelf mogen bepalen.

Wil je aansluiten laat het dan even weten op de site.

Grt, Ruud.
You have to learn it on an old bike..
Richard121

Re: 11-Stedentocht 2021

Bericht door Richard121 »

Dag Ruud,
Ik ben tot omstreeks maart 2007 lid geweest van TC Swolland maar moest toen wegens verhuizing helaas afhaken.
Ik heb de 11-Stedenfietstocht inmiddels 20 keer gefietst en zou deze ook dit jaar graag willen fietsen, maar liever niet alleen.
Zou ik misschien bij jullie aan kunnen sluiten als oud-tourclublid? Ik ben al in het bezit van een startcode.
Bij voorbaat dank voor je reactie.
Groet,
Rijk
Ruud Woudstra
Klepper 2006

Hallo Rijk,
Op zich geen probleem lijkt mij als je aansluit. We rijden volgens de richtlijnen en dus geen wedstrijd. We rijden als groep zo ronde de 28kmh.
Verdere details zoals datum zijn nog niet bekend. Hou de site in de gaten.

Grt Ruud.
Ruud Woudstra
Klepper 2006

Hallo,

Het weer zit nog niet echt mee maar we zijn voornemens om in de week van 16-20 aug te tocht te gaan rijden.

Er zijn een aantal Swollanders met startkaarten maar nu we individueel rijden kan iedereen mee die een echte uitdaging wil van ca 240km.

Wil je mee ik die week laat het dan even weten. Uiteraard zijn de weersvoorspellingen doorslaggevend.

Planning is dan om vroeg te vertrekken uit Zwolle, waar we starten moeten we nog even uitzoeken maar in principe kun je nu overal starten.

Grt, Ruud.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hans Meulman
Lid

Bericht door Hans Meulman »

Hallo Ruud, mooi initiatief, lijkt mij wat.
Noteer mij maar.
Plaats reactie