Zaterdag 7 December. Rondje Hattem-Heerde

Alles over mountainbiken en veldrijden

Moderator: Bartis

Plaats reactie
R.Kapers
Contacteer:

Zaterdag 7 December. Rondje Hattem-Heerde

Bericht door R.Kapers » wo dec 04, 2013 10:06 pm

Voor aanstaande zaterdag, 7 dec., staat het rondje 'Hattem-Heerde' op het programma! Wie gaat er mee?

Plaats: Hattem
Lengte van de route: De route heeft een lengte van 24 kilometer.

Markering: De route is gemarkeerd met houten palen met in het zwart op een blauwe achtergrond het internationale MTB-teken (driehoek met daaronder 2 rondjes). Er is een verbindingroute, bij de Tonneberg, met de mountainbikeroute in Heerde. Deze verbindingsroute is voorzien van een zwarte markering.

Startlocatie: Je kunt de route starten bij:- Parkeerplaats Wapenvelder Molenweg in Hattem - Carpoolplaats bij de A50 afslag in Hattem

Omgeving: De omgeving kenmerkt zich als een echt Veluws bosgebied met veel naaldhout en enkele heidevelden. De route bevat een aantal beklimmingen waaronder de Trijselenberg, de Hooge Berg en de Thonnenberg.

Aard van de route: De route bestaat uit twee lussen. Noordelijke lus 10,5 kilometer en de zuidelijke lus 17,5 kilometer. Het noordelijke deel van de route bevat enkele technische passages met onder andere de beklimming van de Trijselenberg. Ook de afdaling van de Trijselenberg is zeer de moeite waard.
De zuidelijke lus van de route is minder technisch. Beukenlanen en heidevelden wisselen elkaar hier af.

Ook op https://www.facebook.com/mtbswolland

ArjanB

Re: Zaterdag 7 December. Rondje Hattem-Heerde

Bericht door ArjanB » do dec 05, 2013 12:19 pm

Als we de combi route rijden Hattem-Heerde, dan is de afstand geen 24km.... 8)

Route Hattem 24km + route Heerde 15km = 39km.

Klein detail... :lol:
Geef mij maar een bos en een bike en ik vermaak me wel.

willem

Re: Zaterdag 7 December. Rondje Hattem-Heerde

Bericht door willem » vr dec 06, 2013 9:06 pm

Ik heb morgen andere plannen, dus ik sla een keertje over.

Groeten

wim olthof

Plaats reactie