Voorrijden kleintje prestatietochtt

Waar gaan we rijden met elkaar in het weekend? Speciaal bedoeld voor Swolland toer- en clubtochten in het weekend, georganiseerd door het bestuur of door Swolland-leden zelf. Ook voor verslagen hiervan.
[voor deelname aan niet-Swolland tochten gebruik het forum topic niet-Swolland tochten ]
Plaats reactie
Jan Casteel
Lid

Voorrijden kleintje prestatietochtt

Bericht door Jan Casteel » za mar 20, 2010 7:02 pm

Hallo Thuisblijvers,
Vanmorgen met zes man vertrokken te weten Bert, Arnold, Fred, Cor, Peter en Jan het eerste gedeelte tot aan Ommen ging uitstekend een lekkere bries in de rug :D met af en toe een klein beetje regen , daar wordt je mentaal sterk van :twisted: .
Verder tot aan onze pauze in Oud Avereest "Cafe Poortman" afwisselend wind tegen en dan weer mee, daar aangekomen was de eerste vraag van de Waardin waar is de rest??? Ons antwoord gaan we hier niet vermelden, is voor alle thuisblijvers niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Na de koffie met de geweldige heerlijke appelpunt aangeboden door Peter de V. :wink: :P hebben wij met overwegend tgenwind de reis naar Zwolle aangevangen. :oops: Gelukkig was Arnold in bloedvorm, met 94 km op de teller was het een goede fietsdag.Ik hoop dat volgende week de deelname veel groter is!!!!!!
PS. (Ruud je blijft wel erg gemakkelijk in je bed)
Met vriendelijke groet Jan.

Ruud Woudstra
Klepper 2006

Re: Voorrijden kleintje prestatietochtt

Bericht door Ruud Woudstra » za mar 20, 2010 7:25 pm

Hoi Jan, en de rest,

Goed te horen dat jullie alleen maar nat zijn geregend.... :D

Ik ga hier op de (klep)site echt niet vertellen waarom ik makkelijk in bed blijf, volgens Jan.....

Tot zaterdag, dan is het de "Prestatietocht" en ben ik er zeker bij, regen of geen regen.. :shock:

Grt,

Ruud.
Fiets vandaag, morgen kan er veel tegenwind zijn........

Plaats reactie