SWOLLAND 2 PROV. TOCHT 13 MAART SUST

Waar gaan we rijden met elkaar in het weekend? Speciaal bedoeld voor Swolland toer- en clubtochten in het weekend, georganiseerd door het bestuur of door Swolland-leden zelf. Ook voor verslagen hiervan.
[voor deelname aan niet-Swolland tochten gebruik het forum topic niet-Swolland tochten ]
Plaats reactie
Gerard Niens

SWOLLAND 2 PROV. TOCHT 13 MAART SUST

Bericht door Gerard Niens » zo mar 14, 2010 3:20 pm

Ook de groep van 135 km (9 man) heeft het goed naar de zin gehad.
De rust in Hoogeveen kwam mooi op tijd. De terugweg werd een uitdaging vanwege de aanwakkerende westenwind, met als hoogtepunt de Vechtdijk van Dalfsen naar Zwolle. Pittig voor de nog stramme voorjaarsbenen. Al met al een mooie verzorgde tocht. Wel benieuwd hoe het met de moedige eenzame strijder Bernard Maandag is vergaan.
Gerard

Bernard Maandag

Re: SWOLLAND 2 PROV. TOCHT 13 MAART SUST

Bericht door Bernard Maandag » zo mar 14, 2010 8:19 pm

Het is goed gegaan, zat er bij Hoogeveen doorheen. Na een week griep en weinig gefietst was 130 km, misschien niet z'n goed idee. Toen ik in Hoogeveen meeging met de groep schoten me de benen vol en voor dat ik wat kon zeggen was ik al 500 mtr achter jullie. Ben vanaf daar op eigen tempo verder gegaan. Bij Staphorst ben ik mee gefietst met Bert Kappert en nog twee anderen (waar ik nu niet zo niet op naam kan komen). Vlak bij huis heeft mijn achterderailleur het begeven. In ieder geval nog bedankt voor de hulp en hoop de volgende keer met de groep mee te gaan.

Tot de volgende keer. :D

Groeten Bernard

Gerard Niens

Re: SWOLLAND 2 PROV. TOCHT 13 MAART SUST

Bericht door Gerard Niens » zo mar 14, 2010 10:53 pm

Met je fietskarakter is het in ieder geval in orde. Nu de conditie nog.
Zondag a.s. gaan we 70 a 80 km, dat is zo vroeg in het seizoen met deze lage temperaturen ook wel zo verstandig.
Gerard

Plaats reactie