voorrijden

Waar gaan we rijden met elkaar in het weekend? Speciaal bedoeld voor Swolland toer- en clubtochten in het weekend, georganiseerd door het bestuur of door Swolland-leden zelf. Ook voor verslagen hiervan.
[voor deelname aan niet-Swolland tochten gebruik het forum topic niet-Swolland tochten ]
Plaats reactie
Jan Casteel
Lid

voorrijden

Bericht door Jan Casteel » vr jul 01, 2011 5:43 pm

Beste clubleden,
Woensdagavonden hebben wij als club altijd een tocht met twee groepen, deze worden voorgereden door clubleden en hiervan is een rooster gemaakt door Gerrit-Jan Flim. Het is de bedoeling dat de voorrijders ook aanwezig zijn !!
Is men verhinderd wat natuurlijk altijd kan voorkomen dan wordt van de betreffende persoon verwacht dat hij/zij zorgt voor een vervanger !! Woesdag j.l. waren beide voorrijders niet aanwezig en er was ook niet voor vervangers gezorgd, mijn inzien kan dit niet. Laten we er met zijn allen er voor zorgen dat de woensdagavond ritten goed verloopt.
Met vriendelijke groet uw rittencoordinator Jan Casteel.

Hans
Lid

Re: voorrijden

Bericht door Hans » vr jul 01, 2011 7:41 pm

Beste Jan,

Lijkt mij wat overdone om alle clubleden aan te schrijven voor 2 voorrijders :?
gr Hans

Harry Timmer
Klepper 2004-2005

Bericht door Harry Timmer » vr jul 01, 2011 9:30 pm

Hallo Hans,

Volgens jou overdone omdat het maar om deze 2 voorijders zou gaan, maar ik heb dit jaar al 2 keer voor een voorrijder waargenomen welke zonder reden van afmelding niet is komen opdagen :!:

Groeten Harry

Iris
Lid
Contacteer:

Bericht door Iris » vr jul 01, 2011 10:07 pm

Er zijn teveel mensen, in welke context dan ook, die denken dat een e-mailtje (of een berichtje op de klepsite) met 'ik ben verhinderd' volstaat. In beide gevallen leg je de verantwoordelijkheid bij de ander, terwijl die bij jezelf ligt. Dus iedereen daarop wijzen heeft wel degelijk zin. En zoals altijd, de goeden moeten weer onder de slechten lijden... Voel je dus gewoon niet aangesproken als het jou niet betreft :wink: .
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd! Maar op de racefiets alleen met mooi weer 8)

Plaats reactie