Fietsweek Portugal winter 2020

hier kan je terecht over alle ritten van Swolland Samen Op Pad
Plaats reactie
Hadegro
Lid
Contacteer:

Fietsweek Portugal winter 2020

Bericht door Hadegro » zo apr 14, 2019 10:45 am

Beste fietsliefhebbers,

In de winter van 2017 hebben een vijftal leden een week doorgebracht in de Portugese Algarve om daar te fietsen. Na afloop waren de meningen unaniem; 'voor herhaling vatbaar' http://toerkoorts.nl/fietsen-in-de-portugese-zon/
Daarom wil ik voor de winter van 2020 (medio eind februari) opnieuw trachten een dergelijke fietsreis te organiseren en inmiddels hebben 6 leden al aangegeven, onder voorbehoud, belangstelling te hebben.

Het principe is als volgt;
Via Primavera reizen boeken we de reis (8 dagen half pension) waarbij de vlucht (op Faro), de transfer naar hotel Vasco da Gama in Monte Gordo en fietshuur inclusief zijn.
De huurfietsen zijn van het merk Giant en zijn uitgerust met een 105 groep.

Monte Gordo is een kustplaats in de Algarve op een steenworp van de Spaanse grens, hotel Vasco da Gama is een 3 sterren hotel direct aan het strand.
In de winter is Monte Gordo enorm in trek bij pensionado's vanwege het milde klimaat.

Als groep maken we gedurende de week verschillende dagtochten in het heuvelachtige achterland met behulp van route's van Primavera en van ons zelf.

Omdat het winterprogramma van Primavera nog niet bekend is zijn ook de prijzen nog niet bekend. ik verwacht echter dat deze in de buurt zal liggen van tussen de 550-650 p.p. afhankelijk van de gekozen periode. Wel heb ik al contact gehad met Primavera m.b.t. een evt maximum aantal deelnemers per groep. Primavera is in het bezit van ca. 60 huurfietsen. Als eenmaal bekend is met hoeveel personen wij van plan zijn te boeken, zal ik wederom rechtstreeks contact opnemen met Primavera in verband met een eventuele korting als de groep groot genoeg is.

HEB JE BELANGSTELLING om deel te nemen aan deze Portugese fietsweek in 2020 dan kun je je aanmelden door een reactie op dit bericht of door een email te sturen naar mij hadegro59@gmail.com. Vanzelfsprekend zijn de aanmeldingen, in afwachting van de definitieve prijzen en periodes, onder voorbehoud.

Met vriendelijke groet,
Hans
http://www.toerkoorts.nl/
'De fietshemel is een eeuwige afdaling'

Plaats reactie