SWOLLAND BUITENLANDWEEKEND 27,28,29 mei 2011

Hier is informatie te vinden over alle meerdaagse tochten
Ruud Woudstra
Klepper 2006

SWOLLAND BUITENLANDWEEKEND 27,28,29 mei 2011

Bericht door Ruud Woudstra » zo nov 14, 2010 12:19 pm

Hallo Swollanders,

Het wegseizoen zit er net op, de ATB wordt weer smerig en wij zijn alweer bezig met het Buitenlandweekend 2011. Dit jaar gaat het plaatsvinden van 27-29 mei in Sauerland. :D :D

Om een beeld te krijgen van de belangstelling willen we nu vast vragen wie er van plan is om mee te gaan, dit om beter afspraken te kunnen maken met het Hotel. Locatie Alt Astenberg in Sauerland Vertrek staat gepland op vrijdagmorgen en de retourreis op zondagmiddag.
We rijden een tochtje op vrijdagmiddag, zaterdag de lange(re) tocht en zondagochtend weer een koffierondje.

We zullen weer in twee groepen gaan rijden, op de zaterdag, zodat een ieder die een beetje getraind is ( erg belangrijk) mee kan rijden met de voor hem best passende groep. Het is en blijft wel Sauerland met de toppen op zo'n 800 meter hoogte, en natuurlijke langere en steilere hellingen dan op de Veluwe. Uiteraard is ook met deze tocht weer het motto SUST.
We gaan weer proberen om het weekend geheel verzorgd te laten plaatsvinden dus met overnachtingen, ontbijt en diner, tijdens de tochten is een ieder zelf verantwoordelijk voor het eten onderweg.

LET OP: als er ATB-ers zijn die mee willen laat dit dan ook even weten dan kunnen we hier rekening mee houden. Er zijn erg veel routes in deze omgeving.

Heb je belangstelling geef je dan even op, heb je nog vragen laat het even weten aan het organistie commitee.

Groeten,

Het commitee.
Erik Blom, Hans Kleijn, Ruud Woudstra
Fiets vandaag, morgen kan er veel tegenwind zijn........

Wim.hessels

Re: SWOLLAND BUITENLANDWEEKEND 27,28,29 mei 2011

Bericht door Wim.hessels » zo nov 14, 2010 10:09 pm

Misschien is er wel een groepje te vormen die op de vrijdag wil mee fietsen vanaf Zwolle naar Winterberg.
Het is afgelopen keer goed bevallen. Maar met team wellicht nog beter te doen....

Voor mij persoonlijk een goede voorbereiding voor de Alpe'duzes die een week later verreden wordt...

Wim

Iris
Lid
Contacteer:

Bericht door Iris » wo nov 17, 2010 5:44 am

Ik heb wel weer belangstelling en heb de conditie inmiddels wel weer redelijk op peil. Afhankelijk van de duur van de winter (en dus de training op de weg in het voorjaar) heb ik zelfs wel oren naar het plan van Wim, al weet ik niet hoeveel km het is en hoe hard hij wil fietsen.... :roll: .
Oops, ik zie net op Google Maps dat het ongeveer 300 km is (met de auto), dat wordt me wat gortig voor een dag :oops: .

Houd me dus maar op de hoogte van de vorderingen van de plannen.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd! Maar op de racefiets alleen met mooi weer 8)

Hansie

Bericht door Hansie » zo nov 21, 2010 1:44 pm

Hallo Commitee, :D

ga graag mee met de atb of racefiets. Wij zijn druk bezig om het programma op te zetten voor de ATBers. Tevens zijn er vanuit de clinic een aantal leden gekomen die dit ook vast leuk vinden.
Komende jaar ga ik van maart t/m september de opleiding voor atb trainer volgen. Hoop dat ik met het desbetreffende weekend kan meedoen.

Verder zullen we het meenemen in het jaarprogramma van de ATB :mrgreen:

groeten,

Hans van Heerde

Ruud Woudstra
Klepper 2006

Bericht door Ruud Woudstra » vr dec 10, 2010 10:41 am

Hallo Swollanders,

Even een update van de ontwikkelingen voor dit weekend. :D :D

Het hotel in altastenberg is dit weekend vol, :( :( , dus moeten we uitwijken naar een nieuwe locatie. :!: :!:

Het commitee is druk doende om een alternatieve locatie te vinden waar we op dezelfde voorwaarden terecht kunnen. We hebben inmiddels een paar opties die veel belovend zijn. :P :P

We blijven in de buurt van Winterberg, de tochten voor de zaterdag staan ook al vast en kunnen dus zo de GPS-en in.

Er zijn volop race en ATB routes aanwezig in deze omgeving.

Zodra we rond zijn met het nieuwe hotel laten we dit natuurlijk direct weten.

BELANGRIJK::::::

We gaan weer voor een klein hotel, het max. aantal deelnemers is dan ook 20-22. Wil je mee en verzekerd zijn van deelname geef je dan zo snel mogelijk op. De inschrijving loopt al lekker. :D :D

Groeten, Erik, Hans, Ruud.

Ruud Woudstra
Klepper 2006

Bericht door Ruud Woudstra » vr dec 24, 2010 2:20 pm

UPDATE::

Hallo, het hotel is nu vastgelegd voor dit weekend en we gaan dit weekend genieten in: www.valme.de . Dit hotel ligt tussen Bestwig en Winterberg in, en mooi aan de routes die we hebben uitgezet.

Een aantal deelnemers heeft nog niet geantwoord op onze vragen omtrent informatie die we nodig hebben voor dit weekend, stuur dat nog even op. :!: :!:

Graag ook het besproken voorschot overmaken op de Swolland rekening, wij moeten ook aan het hotel een voorschot betalen. :!:

Mocht je om wat voor reden de mail niet hebben ontvangen laat het mij dan even weten. :idea: :idea:

Groeten,

Erik, Hans, Ruud.

Iris
Lid
Contacteer:

Bericht door Iris » za dec 25, 2010 9:32 am

Ruud Woudstra schreef: Een aantal deelnemers heeft nog niet geantwoord op onze vragen omtrent informatie die we nodig hebben voor dit weekend, stuur dat nog even op. :!: :!:
Graag ook het besproken voorschot overmaken op de Swolland rekening, wij moeten ook aan het hotel een voorschot betalen. :!:
Sorry :oops: , ik dacht dat jullie alles voor 10 januari moesten hebben - dat was toch de deadline die vermeld stond in de mail? Ik ben nu niet thuis, maar zal aan mijn 'plichten' voldoen zodra ik weer terug ben.

PS. Waarom staat dit onderwerp trouwens niet in het forum Meerdaagse tochten? Ik zoek me steeds rot :wink: .
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd! Maar op de racefiets alleen met mooi weer 8)

Ruud Woudstra
Klepper 2006

Bericht door Ruud Woudstra » zo dec 26, 2010 10:06 am

Hoi Iris,

De deadline voor de betaling van het voorschot is inderdaad 10 jan. Maar er werd nog meer informatie gevraagd in de mail en die wil ik graag verwerken vandaar mijn oproep. Dat het moeilijk te vinden is kan ik niet veranderen, er zijn gewoon teveel onderwerpen waaronder je deze tocht zou kunnen plaatsen. Het is een Swolland tocht, kan daar dius onder, het is een meerdaagse tocht zou daar onderkunnen. Dus het eebnvoudigste is gewoon jezelf aanmelden en altijd ingelogd blijven dan zie je precies wat er gebeurd op de klepsite en waar de nieuwe berichten staan.

Fijne dagen nog..

Grt, Ruud.

Iris
Lid
Contacteer:

Bericht door Iris » ma dec 27, 2010 2:49 pm

Mijn opmerking was ook als reactie op een verzoek van de webmaster om het aantal forums beperkt te houden. En zie, hij heeft al actie ondernomen :wink: . Dankjewel, Jaap.

En mijn gegevens krijg je asap :roll: .

Harry Timmer
Klepper 2004-2005

Bericht door Harry Timmer » ma dec 27, 2010 7:16 pm

Hallo Iris,

Jouw reactie op het bericht van Ruud verbaasde mij enigzins. Je vroeg je af waarom deze niet in het forum "Meerdaagse tochten" stond.
Ik heb de Klepsite en het geplaatste bericht eens goed bekeken en zag niets verkeerds staan. Nog even een andere bril opgezet en nog steeds niets verkeerds kunnen vinden. :shock: Nou ben ik niet zo'n computerfreak, dus kan het fout hebben. Ik was trouwens niet de enige die niets kon vinden.

Nu bedank je Jaap voor de wijziging. Heeft hij soms tussentijds alle berichten over het Swolland Buitenlandweekend naar een ander forum verplaatst :?: Ben benieuwd welke wijziging er heeft plaatsgevonden :?: Men kon enige tijd terug reageren op de vraag of er iets gewijzigd moest worden t.a.v. de klepsite. Als deze vragen geinventariseerd zijn, zou het netjes zijn richting de leden om de uitkomst hiervan door te geven en daarna aan te geven welke wijzigingen er doorgevoerd worden.

Ik heb van diverse leden die regelmatig de Klepsite bezoeken en daarop berichten schrijven, vernomen dat voor hen de Klepsite niet gewijzigd hoeft te worden.

Groeten Harry

Jaap Lameris
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Jaap Lameris » ma dec 27, 2010 11:39 pm

Harry en anderen,

Ik heb inderdaad deze hele draad over de meerdaagse Buitenlandweekendtocht verplaatst van de klepsite Swolland tochten naar het subforum meerdaagse tochten. Daarnaast ben ik nog bezig om goed na te denken om te kijken hoe verder te gaan met de de indeling van de klepsite. Ik wil deze discussie eerst met het bestuur voeren voordat ik iets gaat doen (of niets doet). Ik zal dit dan ook vermelden in het subforum klepsite -algemeen. Het feit dat van het beperkt aantal lezers die gereageerd hebben het merendeel liefst geen verandering ziet, wordt zeker meegenomen. Dus nog even geduld aub.
Groet,

Jaap
Webmaster Toerclub Swolland

Ruud Woudstra
Klepper 2006

Bericht door Ruud Woudstra » di dec 28, 2010 12:48 pm

Hoi Jaap, en anderen,

Het lijkt mij toch dat een echte Swollandtocht een of meerdere dagen onder het kopje van Swollandtochten thuis hoort. Dat zou volgens mij de bassis moeten zijn. Daarna kun je de andere topics gebruiken. Maar zoals de discussie nu al een tijdje loopt, er zijn teveel topics naar mijn idee.

Voor dit weekend maakt het nu niet meer uit, met de huidige aanmeldingen zitten we (het hotel) vol. Communicatie over details doe ik dan ook nu rechtstreeks naar de deelnemers, maakt het directer en voorkomt onnodige belasting van de klepsite onder welk topic dan ook.

Grt, en fijne jaarwisseling en een gezond en goed fietsjaar 2011. :D :D :D :D :D

Yvette

Bericht door Yvette » do jan 13, 2011 10:37 pm

Hoi Ruud of iemand anders

Ik ga mee als ATB´er en ben benieuwd hoeveel ATB'ers er met mij mee gaan fietsen. Kun jij me dit vertellen?

Groetjes, Yvette

Iris
Lid
Contacteer:

Bericht door Iris » vr jan 14, 2011 12:26 am

Ben ook wel benieuwd naar de deelnemerslijst. Maar nu de deadline verstreken is, zal die informatie binnenkort vast wel volgen :wink: . Ik kom iig goed getraind aan de start want ik ga in de meivakantie naar Mallorca :lol: .

Paola

Bericht door Paola » zo mar 13, 2011 12:44 pm

Hallo lezers,

Door behandeling aan blessure aan onderrug en linkerbeen is het nu al duidelijk dat ik in 2011 Sauerland niet als een paradijs ga ervaren. Mocht er iemand anders mijn plek over willen nemen, laat dat dan even weten. Het snelst gaat via mijn mailadres: paolapisu@home.nl.
Wie weet was jij net te laat en kun je nu toch mee :D

Groeten van,

Paola Pisu

Plaats reactie