Buitenland weekend 2016 27-29 mei 2016 ATB/Race

Hier is informatie te vinden over alle meerdaagse tochten
Plaats reactie
Ruud Woudstra
Klepper 2006

Buitenland weekend 2016 27-29 mei 2016 ATB/Race

Bericht door Ruud Woudstra » vr nov 13, 2015 1:08 pm

Hallo Swollanders, Ladies, ATB-ers

De voorbereidingen voor het buitenland weekend 2016 zijn al weer in volle gang.

Ook in 2016 is er weer een nieuw doel om te gaan verkennen, in 2016 gaan we naar volgens traditie voor de tweede keer naar de Harz. :idea: :idea: :idea:

We gaan 27-29 mei 2016 hier naartoe. De details, hotel etc zijn gelijk aan afgelopen jaar. (Kun je rekening houden met je vakantieplanning)

Wel zullen alle routes worden vernieuwd, dus je rijdt in een nieuwe andere omgeving, we zijn van plan om meerdere afstanden aan te bieden aan de deelnemers. Ook denken we weer na of we de Brocken weer in de route opnemen ( voor de langere tocht op zaterdag).
Doel is ook dit jaar om de kosten tussen de € 150,- € 175,- te houden. :P :P
Concept gelijk aan de afgelopen jaren, volledig verzorgd, gezamenlijk reizen.

Als het kan en men wil is het weer een gecombineerd weekend ATB en Race. Max aantal deelnemers ligt op ca 30. ivm mogelijkheden Hotel. De omgeving van de Harz leent zich bij uitstek voor mooie tochten op de weg of in het bos.

Wil je mee, laat het dan alvast weten. Wie het eerst komt het eerst boven is. :!: :!: :!: :!:

Voor vragen neem even contact op met een van de organisatoren.

Grt, Hans & Ruud.
Fiets vandaag, morgen kan er veel tegenwind zijn........

Hennie Haverink
Lid

Re: Buitenland weekend 2016 27-29 mei 2016 ATB/Race

Bericht door Hennie Haverink » vr nov 13, 2015 5:12 pm

Hallo Hans en Ruud
Helaas kan ik dit keer niet mee. Het valt weer eens samen met onze vroege vakantie. Een troost, de racefiets gaat wel mee, want we gaan onze schoonzoon Bas en zijn kompanen weer aanmoedigen om de Alpe d'Huzes 6 keer te beklimmen. En natuurlijk ga ik zelf op de dagen ervoor en/of erna ook weer d'r op en d'r over ... 8) . Dus mijn fiets komt niets te kort!
Groet, Hennie

Plaats reactie