Leontien Ladies Ride (30 Mei 2010)

Hier kan men terecht voor tochten op zondag, niet zijnde Swolland of NTFU tochten
Plaats reactie
ixiaan

Leontien Ladies Ride (30 Mei 2010)

Bericht door ixiaan » za mei 29, 2010 9:35 am

Ondanks de slechte voorspellingen wat betreft het weer ga ik morgen wel van start.
Wie weet houden al die andere vrouwen mij wel uit de wind en de regen en ben ik zo over de finish na 35 kilometer :mrgreen:

Dit was mijn eerste doel om naar toe te werken. Met wat tegenslagen en kleine blessures in de voorbereiding is het me toch gelukt om in ieder geval de uitdaging aan te willen gaan. Ik zie het met vertrouwen tegemoet. Van de week nog 20 kilometer vierdaagse gefietst samen met Harry. Gewoon mijn eigen tempo, en geen problemen ervaren. (Ja: een ontstoken oog, maar dat is natuurlijk wat aan te doen!)

De feetz is al meer mijn ding geworden. Hoe vaker ik er op ben gaan feetzen, hoe meer ik hem heb aangepast aan mijn eigen wensen. Van de week is de kilometerteller/fietscomputer aangekomen. Deze is heb ik er op gezet. En Harry: hij doet het!!!! :D

Nog meer vrouwen in de race morgen?

Groetjes, Francine
De uitdaging voor 2011: Francine goes Delden!!

Harry Timmer
Klepper 2004-2005

Re: Leontien Ladies Ride (30 Mei 2010)

Bericht door Harry Timmer » ma mei 31, 2010 9:13 pm

Klasse Francine :P

Ik trof je zondagmorgen op weg naar de start en je was toen vol goede moed en je hebt ondanks de toch wel barre weersomstandigheden de tocht van 35 km uitgereden :lol: . Het regelmatig fietsen werpt nu al zijn vruchten af. :P

De afstand die je rijdt wordt steeds groter en je doel om een keer de afsluitdijk over te rijden komt steeds dichter bij, wellicht al een keer
aan het eind van de vakantieperiode :P Ik hoor het wel als je zover bent en ik zal wel zorgen voor vervoer naar Den Oever.

Het is overigens wel de bedoeling dat je tijdens mijn vakantie gewoon blijft doorfietsen :!:

Groeten Harry

Ruud Woudstra
Klepper 2006

Bericht door Ruud Woudstra » di jun 01, 2010 3:50 pm

Hoi Harry,

Begrijp ik nu goed dat jij ook de Ladies ride hebt gereden :?: :?: Was toch alleen voor vrouwelijke fietsters, of heb je je snel laten ombouwen...... We komen je nu ook overal tegen :shock: :shock:

Uiteraard zullen we vanuit Swolland Francien ondersteunen en uit de wind houden op de afsluitdijk. Ik meld mij hierbij aan als windvanger..

Grt, Ruud.
Fiets vandaag, morgen kan er veel tegenwind zijn........

Harry Timmer
Klepper 2004-2005

Bericht door Harry Timmer » di jun 01, 2010 4:19 pm

Hoi Ruud,

Ik ben niet omgebouwd :D , want heb als man zaterdag nog de Dr.Picard(t) Diagonaal gereden :lol:

Ik had dinsdag nog met Francine gefietst en wist dat zij de Ladys Ride zou gaan rijden. Toen ik zondagmorgen ter kerke ging trof ik haar
vlakbij het Deltion College en heb haar nog even succes gewenst. Ze ging met volle moed van start en heeft als een bikkel de tocht uit-
gereden :). Haar doel om de afsluitdijk over te rijden haalt zij zeker.

Jullie veel fietsplezier het komend weekend in Hoog-Sauerland. Ga zelf vanaf donderdag enkele weken Frankrijk in en denk zonder fiets.

Groeten Harry

ixiaan

Bericht door ixiaan » di jun 01, 2010 4:38 pm

Whahahahahahaha, Harry als Harretje door het leven zeker :D

Afijn, ik heb samen met Harry woensdag 20 Km fietsvierdaagse gereden (Harry is verstrooid en een dag in de war. Hij moet echt met vakantie) vanuit Westerholte. Geen beste omstandigheden. Veel tegenwind en ik was zo stom om de parkeerrem ingeschakeld te laten staan op weg naar het pondje van Zalk. Afijn, ik zeg het zelf maar voor dat Harry gaat kletsen hihihihihihihihi.

Ik heb zondag met veel plezier de Leontien Ladies Ride uitgereden. Het was helemaal supergaaf. Een verslag komt vast nog wel een keertje. Alhoewel er al iets staat op mijn weblog http://www.ixiaan.punt.nl voor de eerste belangstellenden. Volgens jaar ga ik weer mee doen want het was werkelijk helemaal supergaaf!!!!

De afsluitdijk is ook inderdaad eentje die op de lijst staat, maar daar voor wil ik mijzelf nog niet vastleggen. Want als je daar wind en regen tegen hebt dan is het volgens mij echt heel erg afzien.......

Moet nog steeds mijn TFK2010 ophalen binnenkort want anders is het straks al weer 2011 :lol:
De uitdaging voor 2011: Francine goes Delden!!

Plaats reactie