ff Uitwaaien op 26-11-11

Hier kan men terecht voor tochten op zaterdag, niet zijnde Swolland of NTFU tochten.
Ruud Woudstra
Klepper 2006

ff Uitwaaien op 26-11-11

Bericht door Ruud Woudstra » za nov 26, 2011 4:37 pm

Hoi,

Helaas door afspraken, die achteraf toch niet doorgingen, verhinderd om op de zaterdagmorgen watmet SSOP te doen. :? :?

Dus op zaterdagmiddag maar weer op de racefiets, even uitwaaien want er stond toch wel behoorlijk wat wind. Wat ga je dan doen :?: beginnen tegen de wind in en zoveel mogelijk bos op zoeken. Bij de IJsselbrug bedacht ik dat ik al wel de Calorieentocht voor een deel zou kunnen rijden. Er zijn niet zoveel schelpen meer. Maar ja als je dan aan het eind van de rit je fiets ziet, is er toch nog wel wat smurrie te vinden. De route tot 't Harde gereden en toen weer terug. De route is voor 70-80% op de Veluwe snelwegen die men heeft aangelegd in het bos. Nu had ik afgelopen jaar wel gezegd dat er wat verbeteringen nodig waren aan de paden, maar om nu de gehele Veluwe vol betonpaden te leggen is ook weer wat veel van het goede :shock: :shock:

Dus voor 27 dec moet ik nog wel even wat paden opzoeken voor de ATB's. Maar dat gaat wel lukken vanaf de rust in Vierhouten gaan we de echte paden opzoeken.

Zet dus de 27e dec maar vast in de agenda. Iedereen kan mee, we passen de snelheid zo aan dat iedereen lekker kan fietsen en ook nog wat kan praten. (dat is weer een voordeel van de betonsnelwegen. :!: :!: :wink:

Maandag nog maar weer met de topper Hatty T op pad op de racefiets en dan moet ik hem maar schoon gaan maken :D :D Is nu toch wel erg vies.

Grt, Ruud.
Fiets vandaag, morgen kan er veel tegenwind zijn........

Harry Timmer
Klepper 2004-2005

Re: ff Uitwaaien op 26-11-11

Bericht door Harry Timmer » zo nov 27, 2011 8:50 am

Hallo Ruud.

Gistermorgen met de ATB eveneens een gedeelte van de Calorieentocht gereden. Gewoon vanaf huis via de carpoolplaats in Hattem en dan de paden op. Het eerste stukje tot aan de Leemculeweg nog verhard met geel grind en daarna tot bijna bij de Ossestal een breed betonnen fietspad. Wel mooi slingerend door het bos en over de hiedevelden.
Daar een chocomelletje en puntje genuttigd. Lekker weer om te fietsen. 8)

De fiets zag er ondanks de betonpaden inderdaad behoorlijk smering uit.

Morgenmiddag zal nu toch echt de laatste rit op het racertje worden, aangezien het donderdag en daarna het er niet beter op wordt.
Wellicht daarna verder op de ATB. Moeten we maar even overleggen met onze toerleider Aalt. :wink:

Prettig weekend verder

Groeten Harry

Plaats reactie