Frisse donderdagmiddagrit 30 november

Hier kan men terecht voor tochten op donderdag
Plaats reactie
Harry Timmer
Klepper 2004-2005

Frisse donderdagmiddagrit 30 november

Bericht door Harry Timmer » vr dec 01, 2017 10:16 pm

De herfst heeft de afgelopen periode weer gezorgd voor de nodige regenachtige dagen, maar de laatste dag van november zijn de weergoden ons goed gezind.

Het voelt toch aardig fris aan als ik op weg ben naar de Carpoolplaats aan de A50 bij Hattem, een ritje van 13,5 km.
Als ik aankom ben ik in ieder geval warm ingereden en ik ben niet de enige welke wel zin heeft om zich in de bossen even uit te leven.

Met Jan C. , Bert K. en Ap B. komt ook gastrijder Ed van Dijk aanrijden en met Jan op kop gaan we op pad.
Jan heeft er zin in want het gaat gelijk met een stevig tempo en op het 1e gedeelte rijden we paden waar ik nog nooit gereden heb en ik MTB toch al heel wat jaartjes rondom Hattem.
Aangezien ik wat pijn in de onderrug heb geef ik halverwege aan dat ik afhaak, ook Bert zegt dat hij z'n dag niet heeft. Na een korte rust gaan we toch, met Bert op kop, met z'n vijven door en rijden in een wat rustiger tempo nog een mooie route.

Met de wind in de rug rijden we weer richting Zwolle en na de Rode Hanzebrug gaat een ieder zijn eigen weg.

Bij thuiskomst toch weer 54 km op de teller.

Mannen bedankt.

Plaats reactie