Herfstrit op 12 oktober naar Dedemsvaart

Hier kan men terecht voor tochten op maandag
Plaats reactie
Harry Timmer
Klepper 2004-2005

Herfstrit op 12 oktober naar Dedemsvaart

Bericht door Harry Timmer »

Na enkele regenachtige dagen lijkt het vandaag droog te blijven en kunnen we wellicht voor de afkondiging van een Corona Lockdown nog een mooie rit fietsen.

Met 8 Swollanders gaan we op pad. Frits M. heeft de Garmin ingesteld op een route naar Dedemsvaart. Via rustige binnenwegen gaat het naar Nieuwleusen en daarna denk ik dat we toch niet naar Dedemsvaart fietsen. Via Linde en Oud Avereest zou niet mijn route zijn naar onze koffielocatie, maar uiteindelijk komen we via een mooie route toch in Dedemsvaart.
Zo’n koffiestop is altijd een gezellig moment waarbij veel onderwerpen aan de orde komen met vooral nu het ons dwarszittende Corona virus.
Gaat de geplande Sluitingsrit a.s. zaterdag wel door en kunnen we de komende weken nog wel als groep op pad of zelfs solo?
Afwachten wat ons cabinet dinsdagavond voor strengere maatregelen aankondigt :roll:

Na de koffie fietsen we via Stegeren , Ommen en Dalfsen weer terug naar Zwolle en rond 16.45 uur rijden we Zwolle weer binnen en staat mijn teller op 83 km. Voor de mannen uit Zwolle Zuid zullen daar nog wel 15 km bijkomen i.v.m. de afstand naar de start v.v.

Een mooie rit met goed fietsweer en een paar sterke kopmannen 8)

Mannen bedankt.

Groeten Harry
Plaats reactie